Árazás

Miért árazok egyedi módon?
Miért nincsenek sablontermékeim?

Minden tréning a cég és a csapat egyedi kérései mentén ölt alakot. (Ha például csak a Facebookon van jelen a vállalat, akkor nem is foglalkozunk az Instagrammal, hiába lenne benne egy social media tematikájú csomagajánlatban.) Olyan tényezők befolyásolják az árképzésemet, mint
  • az elsajátítandó háttéranyag mennyisége a személyre szabott képzés elkészítéséhez, 
  • a résztvevők létszáma (hiszen 5 házi feladatot rövidebb idő kijavítani és személyesen visszajelezni rá, mint harmincat),
  • a külön kérdések szabatos feldolgozása (például hogyan kerüljük el konkrét versenytársak szófordulatait) és  
  • az esetleg választott kiegészítő elemek elhelyezése az anyagban (például ChatGPT használata – szintén konkrétan a cég viszonylatában). 

Miben fejlődik a csapat?
Hogyan lesz ettől magasabb színvonalú a cég kommunikációja?

  • Halogatás és muszáj-feladat helyett önbizalommal fognak nyitni a szövegírás felé
  • Gördülékenyebb együttműködés az ügynökséggel az új ismeretek miatt
  • Nyűglődés helyett gyorsuló munkafolyamatok a modern technológiákkal (például ChatGPT vagy Canva bevonásával) 
  • Kreatívabb munkavégzés: friss tartalmi megoldások, új ötletek megjelenése
  • Széteső, kapkodó, alkalmi-jellegű szövegek helyett a kommunikáció egységes képet fog festeni
  • Akár az angol nyelvű anyamárkával is harmóniában lesznek a magyar nyelvű szövegek
  • A versenytásak szófordulatainak elkerülésével
  • A különböző felületek karakterlimitjeinek betartásával
  • Hatékony írás elsajátítása a social felületeken megfelelő nyelvezetben, a legpontosabb kifejezéseket használva:
    + egy szöveges posztban,
    + egy képes posztban, a képen és a mellette lévő leírásban,
    + egy videós poszt esetében: a tartalomban, a feliratban, a leírásban, a címben,
    + egy Instagram Storyban vagy Facebook Storiesban,
    + a hashtagek szellemes és körültekintő kiválasztásában. 
  • Olyan EDM-eket fognak írni, amelyeket nem kitörölnek, hanem elolvasnak az emberek
  • Blogposztokat, amelyeket egy SEO-szakember is megirigyelne
  • Meghívókat, amelyektől minden olvasónak felrobban a FOMO-ja, ha nem lehet ott