Miért árazok egyedi módon?
Miért nincsenek sablontermékeim?
Minden tréning a cég és a csapat egyedi kérései mentén ölt alakot. (Ha például csak a Facebookon van jelen a vállalat, akkor nem is foglalkozunk az Instagrammal, hiába lenne benne egy social media tematikájú csomagajánlatban.) Olyan tényezők befolyásolják az árképzésemet, mint
- az elsajátítandó háttéranyag mennyisége a személyre szabott képzés elkészítéséhez,
- a résztvevők létszáma (hiszen 5 házi feladatot rövidebb idő kijavítani és személyesen visszajelezni rá, mint harmincat),
- a külön kérdések szabatos feldolgozása (például hogyan kerüljük el konkrét versenytársak szófordulatait) és
- az esetleg választott kiegészítő elemek elhelyezése az anyagban (például ChatGPT használata – szintén konkrétan a cég viszonylatában).
Miben fejlődik a csapat?
Hogyan lesz ettől magasabb színvonalú a cég kommunikációja?
- Halogatás és muszáj-feladat helyett önbizalommal fognak nyitni a szövegírás felé
- Gördülékenyebb együttműködés az ügynökséggel az új ismeretek miatt
- Nyűglődés helyett gyorsuló munkafolyamatok a modern technológiákkal (például ChatGPT vagy Canva bevonásával)
- Kreatívabb munkavégzés: friss tartalmi megoldások, új ötletek megjelenése
- Széteső, kapkodó, alkalmi-jellegű szövegek helyett a kommunikáció egységes képet fog festeni
- Akár az angol nyelvű anyamárkával is harmóniában lesznek a magyar nyelvű szövegek
- A versenytásak szófordulatainak elkerülésével
- A különböző felületek karakterlimitjeinek betartásával
- Hatékony írás elsajátítása a social felületeken megfelelő nyelvezetben, a legpontosabb kifejezéseket használva:
+ egy szöveges posztban,
+ egy képes posztban, a képen és a mellette lévő leírásban,
+ egy videós poszt esetében: a tartalomban, a feliratban, a leírásban, a címben,
+ egy Instagram Storyban vagy Facebook Storiesban,
+ a hashtagek szellemes és körültekintő kiválasztásában. - Olyan EDM-eket fognak írni, amelyeket nem kitörölnek, hanem elolvasnak az emberek
- Blogposztokat, amelyeket egy SEO-szakember is megirigyelne
- Meghívókat, amelyektől minden olvasónak felrobban a FOMO-ja, ha nem lehet ott